.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش رویکردهای نوین مهندسی در آمل

نخستین همایش سراسری دانشجویی رویکردهای نوین در مهندسی صنایع ظهر چهارشنبه در دانشگاه شمال آمل آغاز شد.

به گزارش شمال نیور به نقل از مهر، نایب رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران در این همایش از عدم ارتباط میان صنعت و دانشگاهها انتقاد کرد و گفت: البته همه رشته های مهندسی و غیره در برقراری ارتباط دانشگاهها با صنایع هم با این عدم ارتباط مواجه هستند.

امین ناصری با اشاره به اینکه در سالهای اخیر دانشگاهها با انجام کارهای علمی و تحقیقاتی در برقراری ارتباط با صنعت قدمهایی را برداشتند، افزود: صنعت کشور نیاز به تحول اساسی در بکارگیری فناوری های نوین مهندسی دارد.

وی برگزاری این همایش را در راستای برقراری ارتباط نزدیک میان دانشگاه و صنعت بیان کرد و تصریح کرد: صنایع کشور در شرایط فعلی باید مرزهای دانش را پذیرا باشند و این حقیقتی اجتناب ناپذیر است.

نایب رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران همچنین به پیشرفتهای علمی این انجمن در ارائه پیشرفتهای این انجمن به صنایع، به روز سازی مهندسی صنایع و ارتباط در سطح بین المللی اشاره کرد وگفت: انجمن علمی صنایع با هدف نهادینه کردن دستاوردهای علمی اعضای این انجمن به صنعت کشور همچنین شرایط به کارگیری دانش آموختگان و فارغ التحصیلان در بخش صنعت هم اکنون مشغول به فعالیت است.

دبیر برگزاری این همایش گفت: این همایش به منظور "رویکردهای نوین مهندسی صنایع، نقش ای تی در بهره وری، مدل تعالی سازمانی و مدیریت زنجیره ای" بیان کرد و گفت: در این همایش بیش از 170 دانشجو رشته های "مهندسی صنایع و مدیریت صنایع و کامپیوتر" از 9 واحد دانشگاهی صنعتی کشور حضور دارند.

محمد محمدپور عمران با بیان اینکه این همایش تا 25 ادامه دارد، افزود: در این همایش در مجموع 12 سخنرانی علمی در موضوعات اهداف همایش ارائه خواهد شد.

وی برگزاری این همایش را در راستای آموزش کار تیمی، فرهنگ سازی و فعالیتهای علمی فراتر از حوزه های کلاس بیان و تصریح کرد: در این همایش برنامه های بازدید از واحدهای صنعتی و منابع طبیعی مازندران برای دانشجویان این همایش در نظر گرفته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.